Amennyiben az ÁSZF szerint meghatározott Szolgáltató és Felhasználó között fennálló fogyasztói jogvita az egyeztetések során nem rendeződik, Felhasználó igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

Az Online vitarendezési platform az Európai Bizottság által létrehozott honlap, amelyen keresztül a Felhasználó regisztrálhat, így lehetősége nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáját ily módon rendezze egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Szigorúan csak a tényeken alapuló érvelés, valós események kronológiailag rendezett formában való közlése megengedett. A tényeket mindkét fél részéről meg kell majd erősíteni, ez a jogi vitarendezés.

FIGYELEM!
Az "egy állítás versus egy tagadás" féle igazságtételre ilyen formában nincs lehetőség.

Az online vitarendezési platform ide kattintva érhető el vagy az alábbi hivatkozáson.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU